Oral-B Sensi Ultrathin Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels X4 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Sensi Ultrathin Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels X4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerjan T 28-02-2019
  • Product gekregen

Prettige borstel prima schone tanden

Het vinden van een goede opzetborstel hangt af van persoonlijke voorkeuren. Ik heb jarenlang met een relatief harde borstel gepoetst. Dat vond ik prettig. Ik kreeg de kans om deze opzetborstel gratis te proberen. De borstel wordt omschreven als een zachte borstel met extra dunne haren. Als ik deze borstel vergelijk met mijn vorige borstel klopt dit. Dat de haren extra dun zijn merk ik niet tijdens het poetsen. Ik vind het een prettige borstel om te gebruiken, ik heb wel moeten wennen aan de zachte borstel. Ik heb de borstel nu ongeveer drie maanden in gebruik en mijn tanden voelen schoon aan. De indicator om de borstel te vervangen begint langzaam te vervagen en ik zal de volgende keer wederom voor deze borstel kiezen!

Pluspunten

• Zacht
  • Schoon resultaat

Minpunten

• Prijs
  • Slijt iets sneller

Inge 31-12-2018
  • Product gekregen

Perfecte opzetborstels voor het verwijderen van tandplak

Sinds enkele weken gebruik ik deze opzetborstels. Ik beveel deze opzetborstels aan iedereen aan. Heb altijd wat last van gevoelig tandvlees maar met deze opzetborstels heb ik er geen/ minder last van. Heb deze borstels op aandringen van mijn tandarts gratis mogen testen. Daarnaast zorgen de dunne haren dat ze op lastige plekken tussen je tanden, het tandplak/ etensresten wegpoetst.

Pluspunten

• Goed voor gevoelig tandvlees
  • Beter poetsresultaat